ΕΠΙΣΤΡΟΦEΣ/ ΑΛΛΑΓEΣ

Μπορώ να επιστρέψω τα προϊόντα;
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής, χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία έκδοσης της απόδειξης.

Σχετικά με την αλλαγή, το ποσό που θα αφαιρεθεί από τη νέα σας παραγγελία αφορά την αξία των προϊόντων και όχι τα τυχόν μεταφορικά έξοδα. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας, αφορά σε λάθος της εταιρείας SPORT DEPOT, δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή έχει γίνει με τη μεταφορική εταιρεία ΕΛΤΑ Courier ή Γενική Ταχυδρομική. Δεν πραγματοποιούνται κρατήσεις προϊόντων.

Οι αλλαγές πραγματοποιούνται εντός 5 εργάσιμων ημερών, από τη στιγμή που παραλάβουμε το δέμα μέσω της εκάστοτε Κούριερ.
Για να επιστρέψετε ένα προϊόν πρέπει να πληροί τις ακόλουθες προϋποθέσεις: - δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί. - να είναι σε καλή εμπορική κατάσταση. - στην αρχική του συσκευασία, με γνήσιες ετικέτες, συνοδευόμενα από τα πρωτότυπα έγγραφα που εκδόθηκαν από την ABSOLUTE TEAMSPORT – τιμολόγιο (εφόσον είχε εκδοθεί). Κατά την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να συνοδεύεται από το συμπληρωμένο έντυπο επιστροφής, συσκευασμένο σε φάκελο της αντίστοιχης εταιρείας ταχυμεταφορών. Τα προϊόντα πρέπει υποχρεωτικά να επιστρέφονται εντός της αρχικής τους συσκευασίας και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία έχουν παραληφθεί, μαζί με την πρωτότυπη απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια).

Σε περίπτωση που το προϊόν είναι παπούτσια ο μόνος αποδεκτός τρόπος αποστολής τους είναι ο εξής: Θα πρέπει να τοποθετήσετε τα παπούτσια μαζί με το κουτί τους σε μια έξτρα σακούλα είτε δική σας είτε της Κούριερ για να αποφύγουμε τη φθορά της συσκευασίας. Σε περίπτωση που το κουτί είναι φθαρμένο από αυτοκόλλητα της Κούριερ, τότε η συσκευασία θα θεωρείται αυτομάτως ελαττωματική και ακατάλληλη για μετέπειτα πώληση και συνεπώς δε θα πραγματοποιείται το αίτημα επιστροφής χρημάτων ή αλλαγής.

Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:
Limani Center, 26ης Οκτωβρίου 43,
54627 Θεσσαλονίκη, On-line store
+302311181242
Μπορείτε να επιστρέψετε ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ που αγοράσατε online εντός 30 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας.
Για επιστροφή χρημάτων, παρακαλώ επικοινωνήστε μέσω e-mail: [email protected] της Εταιρείας SPORT DEPOT. Προσδιορίστε Ονοματεπώνυμο και Πατρώνυμο (και με λατινικούς χαρακτήρες), ο προσωπικός τραπεζικός λογαριασμός / IBAN /, στον οποίο θα επιστραφεί το πληρωμένο από τον πελάτη ποσό, τηλέφωνο επικοινωνίας και αριθμός της παραγγελίας.

Σε περίπτωση που η Τράπεζα είναι διαφορετική της Alpha Bank, τυχόν τραπεζικά έξοδα εμβάσματος δεν μπορούν να προβλεφθούν και θα χρεωθούν στο λογαριασμό του πελάτη.

Το ποσό επιστροφής χρημάτων υπολογίζεται σύμφωνα με την αξία των επιστρεφόμενων προϊόντων (τυχόν μεταφορικά έξοδα δεν επιστρέφονται), και σύμφωνα με τη χρέωση της αποστολής (χρέωση αποστολέα ή παραλήπτη), αφαιρούνται ή όχι τα έξοδα επιστροφής. Απαραίτητη προϋπόθεση για επιστροφή χρημάτων είναι η αποστολή της πρωτότυπης απόδειξης λιανικής πώλησης.

Εάν ο πελάτης επιλέξει Χρέωση Αποστολέα (δική του), θα επιστραφεί η συνολική αξία των προϊόντων που επιστράφηκαν. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει Χρέωση Παραλήπτη (της SPORT DEPOT), χρησιμοποιώντας μια από τις δύο συνεργαζόμενες εταιρείες Κούριερ (ΕΛΤΑ Courier ή Γενική Ταχυδρομική), τότε θα επιστραφεί η αξία των προϊόντων που επιστράφηκαν, μειωμένη κατά 5€.

Η επιστροφή χρημάτων ολοκληρώνεται εντός 14 ημερών, ανάλογα με τον τρόπο που έχει γίνει η πληρωμή. Η επιστροφή για πληρωμές με αντικαταβολή θα γίνεται με τραπεζική μεταφορά και για πληρωμές με κάρτα μέσω του τραπεζικού συστήματος καρτών.
1. ΑΛΛΑΓΗ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Θα πρέπει πρώτα να στείλετε πίσω το μη επιθυμητό προϊόν με ΕΛΤΑ Courier ή Γενική Ταχυδρομική με χρέωση δική μας, και μόλις επιβεβαιωθεί η παραλαβή του, θα προχωρήσουμε στην έκδοση πιστωτικού σημειώματος, του οποίου η αξία ισοδυναμεί με την αξία των επιστρεφόμενων προϊόντων. Το ποσό αυτό συμψηφίζεται στη νέα παραγγελία με την αλλαγή που επιθυμείτε, και στην αλλαγή που θα λάβετε, χρεώνεστε 5€ έξοδα αποστολής.

Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Σε κάθε περίπτωση επιβαρύνεστε τα 5€ έξοδα αποστολής κατά την παραλαβή της αλλαγής. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε είτε με e-mail είτε τηλεφωνικώς σε περίπτωση έλλειψης.

2. ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Η εταιρεία υποχρεούται να παρέχει το δικαίωμα αντικατάστασης σε περίπτωση που το προϊόν θεωρείται ελαττωματικό. Απαραίτητη προϋπόθεση για την ισχύ της εγγύησης του προϊόντος (2 χρόνια) είναι η επίδειξη της πρωτότυπης απόδειξης λιανικής πώλησης. Η Sport Depot σε συνεργασία με τον καταναλωτή θα ορίσει την επιστροφή του προϊόντος με δικά της έξοδα. Το προϊόν θα πρέπει να παραληφθεί και να ελεγθεί από το τμήμα ελαττωματικών προϊόντων. Σε περίπτωση που το προϊον έχει κάποιο εργοστασιακό ελάττωμα, η Sport Depot θα προβεί σε αντικατάστασή του με ίδιο προϊόν. Εάν υπάρχει έλλειψη, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει επιστροφή χρημάτων ή αλλαγή προϊόντος με προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Σε περίπτωση που το ελάττωμα του προϊόντος έχει προκύψει από χρήση που δε συνάδει με τις προδιαγραφές του προϊόντος, τότε η Sport Depot θα προβεί σε επιδιόρθωσή του. Εάν δεν επιδέχεται επιδιόρθωσης, τότε θα επιστρέψει το προϊόν στον καταναλωτή, χρεώνοντάς του την αξία των εκάστοτε μεταφορικών.

3. ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΣΤΙΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΥΠΟ (1) ΚΑΙ (2) ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ

Για να πραγματοποιηθεί επιστροφή του (ή των) αγορασθέντος (ή αγορασθέντων) προϊόντος (ή προϊόντων), ο πελάτης θα πρέπει να μεριμνήσει έτσι ώστε:
3.1 Το προϊόν να βρίσκεται εντός της αρχικής του συσκευασίας και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παρέλαβε, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια).
3.2 Η επιστροφή του προϊόντος να πραγματοποιηθεί εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που εκδόθηκε η απόδειξη.
3.3 Όταν τα εμπορεύματα επιστρέφονται, πρέπει να συσκευάζονται σε συσκευασία(σακούλα) της αντίστοιχης εταιρείας ταχυμεταφορών ή άλλης συσκευασίας, επί της οποίας μπορούν να κολληθούν τα έγγραφα επιστροφής (ετικέτες αποστολής κ.λπ.). Στην αρχική συσκευασία των προϊόντων - κουτί ή φάκελο προϊόντος, ΔΕΝ πρέπει να υπάρχουν κολλημένες ετικέτες αποστολής, ταινίες, και οτιδήποτε άλλο, που παραβιάζει την ακεραιότητα και την εμπορική εμφάνιση της αρχικής συσκευασίας !!!
3.4 Σε περίπτωση που επιθυμείτε να προχωρήσετε σε αλλαγή/επιστροφή στο φυσικό κατάστημα της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη, θα πρέπει να λάβετε υπόψιν, ότι στο κατάστημα, αλλαγές και επιστροφές εξυπηρετούνται Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 11:00 με 17:00.

4. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

4.1 Σε περίπτωση που δεν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), μπορείτε να ακυρώσετε τη διαδικασία πατώντας το πλήκτρο back στον browser σας.
4.2 Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), παρακαλούμε επικοινωνήστε με εκπρόσωπο της εταιρείας μας, ώστε να σας ενημερώσει περαιτέρω για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί. Η παραγγελία σας δύναται να ακυρωθεί υπό την προϋπόθεση, ότι δεν έχει ήδη διεκπεραιωθεί από την εταιρεία.